مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 18:502023-11-18بين الملل

حزب الله ویدئو انهدام پهپاد رژیم صهیونیستی را منتشر کرد


حزب الله عصر امروز (شنبه) و ساعاتی پس از انهدام یک فروند پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی به خاک لبنان، فیلم لحظه هدف قرار دادن این پهپاد را منتشر کرد.

- حزب الله عصر امروز (شنبه) و ساعاتی پس از انهدام یک فروند پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی به خاک لبنان، فیلم لحظه هدف قرار دادن این پهپاد را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حزب الله پس از اعلام خبر مربوط به سرنگونی یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در آسمان لبنان، فیلم مربوط به انهدام این پهپاد صهیونیستی را منتشر کرده است.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه ای امروز شنبه اعلام کرد که مبارزان ما با یک موشک، پهپاد رژیم صهیونیستی از نوع هِرمِس 450 که یک پهپاد جنگی چند منظوره است، ساقط کردند .

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنان، یک فروند هواپیمای هرمس 450 دشمن اسراییلی که یک پهپاد رزمی چند منظوره بود، ساقط کرد.

موشک زمین به هوا توسط مبارزان مقاومت در ساعت 1:45 بامداد امروز شنبه شلیک و لاشه آن در حال سقوط بر فراز منطقه اصبع الجلیل مشاهده شد.

مرز لبنان و اراضی اشغالی از زمان آغاز درگیری بین حماس و رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر شاهد تنش و تبادل آتش بین ارتش این رژیم و حزب الله بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله ویدئو انهدام پهپاد رژیم صهیونیستی را منتشر کرد

حزب الله ویدئو انهدام پهپاد رژیم صهیونیستی را منتشر کرد