مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 09:552023-10-31ورزشي

220نخبه در کمیته امداد اردبیل شناسایی شده اند


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: 220 نخبه علمی، قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی در کمیته امداد استان اردبیل شناسایی شده است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: 220 نخبه علمی، قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی در کمیته امداد استان اردبیل شناسایی شده است.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام استان اردبیل، علیرضا حسین نژاد اظهار کرد: کمیته امداد در کنار فقرزدایی اهتمام جدی به برنامه ها و فعالیت های فرهنگی دارد تا با تمرکز در این حوزه دیدگاه ها را در جامعه اصلاح و شرایط مطلوبی را در راستای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت شکل دهد.

وی گفت: در حال حاضر این نهاد انقلابی به 16 هزار دانش آموز و 700 دانشجو خدمات متنوعی را ارائه می کند تا زمینه و بستر تحولی در ابعاد مختلف زندگی آنها فراهم آید.

حسین نژاد بیان کرد: اهمیت کار فرهنگی به حدی بالا است که اگر در این حوزه اصلاح دیدگاه در جامعه و بین افراد شکل بگیرد بخش عظیمی از آسیب ها و دغدغه ها کاهش پیدا می کند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر6/8 درصد جمعیت استان و11/5 درصد خانوارهای این استان، تحت حمایت کمیته امداد هستند که این میزان پوشش نیازمندان با متوسط کشوری برابری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

220نخبه در کمیته امداد اردبیل شناسایی شده اند

220نخبه در کمیته امداد اردبیل شناسایی شده اند