مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 17:102023-10-26فناوري

روستاهای بالای 20 خانوار در چهارمحال و بختیاری به اینترنت پرُسرعت مجهز شود


بیش از 750 روستای بالای 20 خانوار در این استان وجود دارد که با توجه به بارندگی های سنگین در این مناطق لازم است همه این روستاها از اینترنت پُرسرعت برخوردار شوند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری صبح امروز در دیدار با معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به توپوگرافی چهارمحال و بختیاری 85 درصد این استان کوهستانی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: بیش از 750 روستای بالای 20 خانوار در این استان وجود دارد که با توجه به بارندگی های سنگین در این مناطق لازم است همه این روستاها از اینترنت پُرسرعت برخوردار شوند وی بیان کرد: توسعه فیبر نوری، پوشش ارتباطی در مناطق، به روز رسانی تجهیزات و وسایل ارتباطی باید در این استان انجام شود.

  حیدری اظهار کرد: پوشش اینترنت در راستای رونق بوم گردی و گردشگری و استقبال و با توجه به جمعیت قابل توجه عشایری در چهارمحال و بختیاری حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: در  دوران کرونا به دلیل نداشتن اینترنت در مناطق محروم بسیاری از دانش آموزان از آموزش محروم شدند که باید مشکل اینترنت این مناطق حل شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به تورم، ازدحام جمعیت در شهر و شرایط اقتصادی با توسعه روستاها از نظر حمل و نقل، اینترنت، جاده باید مهاجرت معکوس مردم از شهر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای بالای 20 خانوار در چهارمحال و بختیاری به اینترنت پرُسرعت مجهز شود

روستاهای بالای 20 خانوار در چهارمحال و بختیاری به اینترنت پرُسرعت مجهز شود