مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-15سياسي

فرهنگ ایثار و شهادت باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، گفت: روح ایثار و شهادت باید در همه تولیدات هنری محسوس باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با حجت الاسلام موسوی مقدم نماینده  ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه روح ایثار و شهادت باید در همه تولیدات هنری محسوس باشد، افزود: شهدا رفتند ایثارگری کرده و مملکت ما را حفظ کردند و این روحیه باید برجسته شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه شهید صیاد بدون ابعاد شخصیتی صیاد نمی شود، گفت: صیادی که به معرفت حجت و مرحله تعبد رسیده بود مهم است.

محمدی لایینی یاداور شد: شخصیت هایی همچون شهدای بزرگ ما، در قالب قهرمان ملی دیده می شوند.

وی تصریح کرد: باید به مناسبت های مختلف به دیدار خانواده شهدا برویم و این مهم تبدیل به گفتمان عمومی و فرهنگ شود و مسوولان هم در رفتار و عمل نشان دهند ملتزم به این فرهنگ هستند .

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه مساله اشتغال جامعه ایثارگران و توجه به نحوه تربیت باتوجه به قوانین مهم است، خاطرنشان کرد: قانون گذاران در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ایثار و شهادت باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود

فرهنگ ایثار و شهادت باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود