مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-05اجتماعي

واکنش به آلودگی رودخانه ارس از سوی ارمنستان


مدیرکل پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی گفت: وجود هر گونه مشکلات در منطقه رود ارس یکی از دغدغه های ماست و اجازه نمی دهیم مشکلی از سوی آن سوی مرز به کشور ما وارد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد بیگ، مدیرکل پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی امروز در نشست خبری با اشاره به شناخت خبرنگاران به حوزه پدافندغیرعامل، اظهار کرد: در نشست خبری سال پیش مقرر شد تا بین موضوع برای آموزش پدافندغیرعامل باشد ولی تا همین الآن این امر از سوی رسانه ها محقق نشده و فقط یک جلسه با حضور تعداد کمی از خبرنگاران برگزار شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی افزود: ما همچنان این آمادگی را داریم تا برای خبرنگاران دوره آموزشی برگزار کنیم.

وی با تشریح عملکرد این مجموعه، گفت: پدافند غیرعامل در یک سال اخیر جزو معاونت امنیتی قرار گرفته است و این مجموعه در یک سال گذشته جزو اداره کل های برتر انتخاب شده است.

(استان فعال و برتر در حوزه پدافندغیرعامل انتخاب شده ایم).

بیگ بیان داشت: تمام دستگاه های استان دست به دست داده تا یک تحولی در استان ایجاد کنند و این برتری به خاطر همین همدلی و همکاری است که کسب کرده ایم.

وی با بیان اینکه در 5 قرارگاه و 11 کارگروه فعالیت می کنیم، گفت: دبیرخانه اصلی این قرارگاه ها اداره کل پدافند غیرعامل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش به آلودگی رودخانه ارس از سوی ارمنستان

واکنش به آلودگی رودخانه ارس از سوی ارمنستان