مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 20:502023-11-20حوادث

240 خودرو هنجارشکن در گنبدکاووس توقیف شدند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان گنبدکاووس گفت: در 6 ماهه اول امسال 357 خودرو متخلف در گنبدکاووس توقیف شدند که از این تعداد 240 خودرو هنجارشکن بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سرهنگ مسعود بارانی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهارکرد: از ابتدای امسال تاکنون 357 خودروی متخلف در گنبدکاووس توقیف شدند که از این تعداد240 خودرو هنجارشکن بوده و در ساعات پایانی شب باعث مزاحمت شهروندان می شدند.

وی تصریح کرد: خودروهایی که تخلف آنها تکرار شود، ستاره دار می شوند و به مدت سه ماه به پارکینگ انتظامی شهرستان منتقل خواهندشد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گنبدکاووس با اشاره به نصب دوربین کنترل ترافیک هوشمند در حوزه شهری گنبدکاووس خاطرنشان کرد: برای اولین بار در استان گلستان، دوربین کنترل ترافیک هوشمند در حوزه شهری نصب شده و این دوربین بدون نیاز به کاربر، برای خودروهای متخلف اعمال قانون می کند که این امر تا حدودی سبب روان شدن ترافیک شهری در مکان های حساس و پرتردد شده است.

وی ادامه داد: نصب تابلو، نصب استوانه های خطر، تعیین حریم تقاطع، نصب چراغ راهنما سه زمانه، اصلاح هندسی و دیگر موارد در شهر گنبدکاووس باعث کاهش بار ترافیکی در طول روز شده و تصادفات درون شهری منجر به فوت را 40 درصد کاهش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

240 خودرو هنجارشکن در گنبدکاووس توقیف شدند

240 خودرو هنجارشکن در گنبدکاووس توقیف شدند