مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 16:452023-10-25سياسي

مجلس بند مربوط به تعیین سازوکاری برای جبران عقب ماندگی های مناطق عملیاتی را حذف کرد


نمایندگان مجلس بندی از لایحه برنامه هفتم توسعه را حذف کردند که در آن سازوکاری برای جبران عقب ماندگی های استان های مناطق عملیاتی دفاع مقدس پیش بینی شده بود.

- نمایندگان مجلس بندی از لایحه برنامه هفتم توسعه را حذف کردند که در آن سازوکاری برای جبران عقب ماندگی های استان های مناطق عملیاتی دفاع مقدس پیش بینی شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت عصر امروز(چهارشنبه) و در جریان ادامه بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه، بند الحاقی 3 ماده 118 لایحه برنامه هفتم را بررسی کردند.

ابتدا اصل این ماده به رای گذاشته شد که به تصویب نرسید؛ عنابستانی نماینده سبزوار پیشنهاد حذف این بند را داد که نمایندگان با آن موافقت کردند و بر این اساس این بند از لایحه برنامه هفتم حذف شد.

در این بند آمده بود: به منظور جبران عقب ماندگی های استان های مناطق عملیاتی دفاع مقدس: 1- ستاد کل نیروهای مسلح موظف است محدوده مناطق عملیاتی دفاع مقدس را تا پایان سال اول اجرای قانون برنامه به سازمان اعلام نماید.

2- سازمان موظف است ارزیابی جامعی از وضعیت توسعهیافتگی زیرساختهای این مناطق را تا سطح شهرستان تهیه کند.

3- دولت موظف است ردیف متمرکزی را درقوانین بودجه سنواتی به جبران عقب ماندگیها و ارتقای شاخصهای برخورداری مناطق موضوع این ماده اختصاص دهد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس بند مربوط به تعیین سازوکاری برای جبران عقب ماندگی های مناطق عملیاتی را حذف کرد

مجلس بند مربوط به تعیین سازوکاری برای جبران عقب ماندگی های مناطق عملیاتی را حذف کرد