مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 08:152023-11-15فناوري

علت اختلال در شبکه تلفن ثابت منطقه گلستان اهواز چه بود؟


اختلال موجود در شبکه تلفن ثابت ناشی از تخریب و سرقت تجهیزات و کابل های مرکزی حوضچه های مرکز مخابرات گلستان اهواز برطرف و فعالیت خطوط تلفن بیش از یک هزار و 500 مشترک در محدوده دانشگاه پیام نور تا ابتدای منطقه پردیس دوباره از سرگرفته شد.

- ایسنا/خوزستان مدیر مخابرات اهواز گفت: اختلال موجود در شبکه تلفن ثابت ناشی از تخریب و سرقت تجهیزات و کابل های مرکزی حوضچه های مرکز مخابرات گلستان اهواز برطرف و فعالیت خطوط تلفن بیش از یک هزار و 500 مشترک در محدوده دانشگاه پیام نور تا ابتدای منطقه پردیس دوباره از سرگرفته شد.

ایرج توحیدی پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تخریب و سرقت تجهیزات و کابل های مرکزی حوضچه های زیرزمینی مرکز مخابراتی گلستان اهواز، اظهار کرد: این مساله باعث قطع ارتباط کافوهای شماره های 1، 2، 3 و 42 و در نهایت قطعی و اختلال در شبکه تلفن ثابت مشترکین محدوده این کافوها (محدوده دانشگاه پیام نور تا ابتدای منطقه پردیس) شد.

وی ادامه داد: پس از تامین و نصب دوباره تجهیزات فنی، حفاری بیش از 30 متر و کابل کشی 200 متر کابل 2400 زوجی، 40 متر کابل 1800 زوجی و 15 متر کابل 600 زوجی و نصب و راه اندازی 4 مفصل و ترمیم کابل های کافوهای آسیب دیده، شبکه تلفن ثابت دوباره راه اندازی و برقرار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت اختلال در شبکه تلفن ثابت منطقه گلستان اهواز چه بود؟

علت اختلال در شبکه تلفن ثابت منطقه گلستان اهواز چه بود؟