مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 13:102023-10-25اقتصادي

نمونه ای از بهترین تشریفات مجالس در اصفهان


اگر برای برای برگزاری میهمانی و مراسم خود به دنبال بهترین های تشریفات مجالس در اصفهان هستید که بی دغدغه از پذیرایی میهمانان به سایر کارهای خود در مراسم برسید پیشنهاد ما رستوران وی آی پی اصفهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت رستوران وی آی پی، که یک رستوران با موسیقی زنده در اصفهان است و به صورت بوفه یعنی تمام سلف سرویس می باشد گزینه مناسبی برای برگزاری مراسم و سمینار و همایش می باشد.

فضای مفرح و غذای با کیفیت و لوکیشن این رستوران اینجا را به یکی از بهترین تشریفات مجالس در اصفهان تبدیل کرده است.

چراکه با ظرفیت پذیرایی 400 نفر بصورت همزمان در محیطی لوکس و مفرح و حتی در صورت لزوم توانایی افزایش حجم خدمت رسانی به صورت همزمان برای 1000 نفر برای کلیه مراسم شما اعم از: جشن عقد، سالگرد ازدواج، جشن تولد، جلسات کاری، سمینارها، همایش های تبلیغاتی یا آموزشی، مراسم ختم و سوگواری ، مهمانی ها است.

ظرفیت بالای پارکینگ رایگان برای میهمانان یکی دیگر از دلایلی است که می تواند برای انتخاب یک مکان مناسب برای تشریفات مهم باشد و این رستوران این آپشن را دارد.

قیمت خدمات با توجه به کیفیت و تنوع خدمات بسیار مناسب است و با وجود سالنی بزرگ در لاکچری ترین لوکیشن شهر اصفهان و تنوع بالای غذا و پیش غذا و دسر و نوشیدنی به صورت یکجا اینجا را به یکی از به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمونه ای از بهترین تشریفات مجالس در اصفهان

نمونه ای از بهترین تشریفات مجالس در اصفهان