مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 21:102023-11-04سياسي

نماینده مجلس: لزوم راه اندازی دانشکده صنایع دستی در ایران


رییس فراکسیون گردشگری مجلس از حضور کمرنگ صنایع دستی ایران در نمایشگاه های بین المللی گلایه کرد و گفت: معرفی صنایع دستی ایران در نمایشگاه های بین المللی تقویت شود.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از اردکان، محمدرضا دشتی اردکانی عصر امروز در جمع برخی فعالان صنایع دستی استان و این شهرستان، توجه به بحث صنایع دستی را از جمله الزامات اجرایی توسعه گردشگری و میراث فرهنگی دانست و اظهار کرد: توجه به بحث آموزش یکی دیگر از الزامات اجرایی برای حوزه صنایع دستی اردکان و کشور است.

وی با بیان این که حوزه صنایع دستی باید به طور ویژه در برنامه ریزی نمایشگاه های بین المللی قرار گیرد، افزود: تقویت جایگاه صنایع دستی ایران در نمایشگاه های خارجی را حائز اهمیت است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: هماهنگی مدیران دولتی و شهری اردکان برای تقویت صنایع دستی مثال زدنی است و این مهم باید به عنوان الگویی موفق در کشور معرفی شود.

دشتی اردکانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که بنا داریم فرآیند تقویت و معرفی پوشاک ایرانی را از شهرستان اردکان در کشور آغاز کنیم تأکید کرد: تولید پوشاک ایرانی یکی از موثرترین راهکارهای توسعه و معرفی فرهنگ و اصالت مردمان ایران زمین به جهانیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: لزوم راه اندازی دانشکده صنایع دستی در ایران

نماینده مجلس: لزوم راه اندازی دانشکده صنایع دستی در ایران