مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 19:252023-11-08سياسي

ارسال بیش از 2000 هزار اثر به جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت فارس


دبیر بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت فارس با عنوان «حماسه سپیداران» از ارسال بیش از 2 هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

- ایسنا/فارس دبیر بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت فارس با عنوان حماسه سپیداران از ارسال بیش از 2 هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

دانیال بهادرانی امروز، 17 آبان در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مقاومت اظهار کرد: امسال و در بیست و پنجمین دوره از برگزاری این رویداد بین المللی، شاهد استقبال بی نظیر و رکوردی بی سابقه از حضور شاعران در این جشنواره بودیم.

به طوری که تا پایان مهلت ارسال اثر به این جشنواره تنها در استان فارس بیش از دو هزار اثر توسط دبیرخانه استانی دریافت شده است.

دبیر بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت فارس ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این دبیرخانه افزود: بلافاصله پس از پایان مهلت ارسال آثار در دهم آبان دبیرخانه کار دسته بندی آثار ارسالی بر اساس موضوعات چندگانه جشنواره و همچنین کدگذاری آثار را آغاز کرده است که پس از پایان مرحله کدگذاری دسته بندی داوری آثار آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی درباره اهمیت جمع آوری و تهیه آرشیو اشعار این دوره اضافه کرد: یکی از فعالیت هایی که از ابتدای شروع کار دبیرخانه آغاز شده، جمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 2000 هزار اثر به جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت فارس

ارسال بیش از 2000 هزار اثر به جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت فارس