مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 12:372023-11-18سياسي

مجازات حکام رژیم صهیونیستی توسط رسانه های بین المللی و انقلابی مطالبه شود


رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه مجازات حکام رژیم صهیونیستی، درخواست ملت های آزادی خواه جهان است، گفت این مهم باید توسط رسانه ها فریاد زده شود زیرا فریاد مردم جهان محکومیت رژیم صهیونیستی در مجامع بین المللی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر انزلی، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور ظهر امروز در اختتامیه جشنواره ملی رسانه ای حریم رسالت در سالن اجتماعات صداوسیمای مرکز گیلان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی سر آغاز تحولات عظیم در جهان اسلان بوده است، اظهار کرد: رژیم پهلوی در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان حافظ منافع آمریکا در خاورمیانه عمل میکرد و کشور تحت سلطه استکبار بود ولی با پیروزی انقلاب، مسیر تاریخ جهان بین الملل و هندسه قدرت را تغییر داد.

  وی با اشاره به نقش گفتمان رهایی بخشی انقلاب اسلامی در حمایت جهانی مردم از مردم فلسطین، افزود: انقلاب اسلامی دارای گفتمان رهایی بخش است که در سرتاسر جهان اشاعه پیدا کرد که اوج آن را اکنون در حمایت مردم جهان از مردم فلسطین شده و هستیم.

  رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، یکی از ثمرات پیروزی انقلاب اسلامی را تشکیل انتفاضه در کشور فلسطین دانست و افزود: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی قرار داد کمپ دیوید و اسلو امضا شد ولی فرهنگ پایداری و مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات حکام رژیم صهیونیستی توسط رسانه های بین المللی و انقلابی مطالبه شود

مجازات حکام رژیم صهیونیستی توسط رسانه های بین المللی و انقلابی مطالبه شود