مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 09:002023-10-23سياسي

فعالیت در بازارچه موقت مرزی هنگه ژال بانه آغاز شد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بانه گفت: از امروز فعالیت در بازارچه موقت مرزی هنگه ژال در راستای کمک به معیشت مرزنشنیان آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، علی اکبر قنبری در هفتمین جلسه شورای دارای شهرستان بانه اظهار داشت: در سنوات گذشته بازارچه های موقت مرزی هنگه ژال و گله سوره بنا به دلایلی تعطیل شد که یکی از دلایل عدم رعایت نظم و انضباط بود.

وی با بیان اینکه با پیگیری های فراوان مسوولان استانی و شهرستانی مرز موقت هنگه ژال بازگشایی شد افزود: زیرساخت های این بازارچه مرزی مناسب نیست و تنها 10 درصد زیرساخت تامین شده که می طلبد همه مسوولین در راستای ارتقای زیرساخت های این بازارچه اقدام کنند.

قنبری اظهار داشت: محوطه ای برای بازارچه موقت مرزی هنگه ژال تعریف شده که باید این محوطه احداث شود و این بازارچه مختص شهرستان بانه است که همه از آن بهره مند می شوند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه همه مردم شهرستان از مزایای این مرز موقت بهره مند می شوند باید همه تلاش کنیم این بازارچه با دقت، سرعت و کیفیت بیشتر از قبل راه اندازی شود.

قنبری اظهار داشت: برای نحوه مدیریت بازارچه بخشداران توجیه شده اند باید صاحب بارها با بخشداران هماهنگ باشند و برای ثبت سفارش باید با بخشداران هماهنگی کنند و برای اطلاع رسانی بازارچه هم کانال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت در بازارچه موقت مرزی هنگه ژال بانه آغاز شد

فعالیت در بازارچه موقت مرزی هنگه ژال بانه آغاز شد