مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-11سياسي

تشریح برنامه های هفته کتاب در جهاددانشگاهی استان اردبیل


مدیر انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل، برنامه های این نهاد به مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» را تشریح کرد.

- ایسنا/اردبیل مدیر انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل، برنامه های این نهاد به مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار آینده خواندنی است را تشریح کرد.

به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، مهران محمدی، 20 آبان، برگزاری وبینار تخصصی تکنیک های مطالعه مفید و موثر و مسابقه کتابخوانی یار مهربان من را از مهمترین برنامه های پیش بینی شده در این هفته عنوان نمود.

وی با بیان اینکه توسعه امور فرهنگی در جامعه با همکاری حوزه، دانشگاه و سایر مراجع و نهادهای فرهنگی از رسالت های جهاددانشگاهی است، اظهار کرد: هر ساله در مناسب های مختلف برنامه های متنوعی با هدف ارتقای سطح اطلاعات و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در این نهاد برگزار می شود.

مدیر انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل از برگزاری وبینار تخصصی تکنیک های مطالعه مفید و موثر در 23 آبان ماه جاری خبر داد و افزود: این وبینار به همت انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل، به صورت مجازی در سامانه رویدادهای فرهنگی جهاددانشگاهی به آدرس https:/www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های هفته کتاب در جهاددانشگاهی استان اردبیل

تشریح برنامه های هفته کتاب در جهاددانشگاهی استان اردبیل