مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 22:002023-10-28اقتصادي

اعتبار خط آبرسانی به روستای دول گل در « مهران » بیش از 6 میلیارد ریال است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: اعتبار هزینه شده جهت عملیاتی کردن پروژه آبرسانی به روستای دول گل در شهرستان مهران 6 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

- پرویز ناصری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ایلام، شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، در خصوص روند اجرایی آبرسانی به روستای دول گل شهرستان مهران افزود: در 2 سال اخیر به صورت شبانه روزی تلاش کردیم تا مشکلات آب شرب روستاهای ایلام برطرف شود که خوشبختانه بخش قابل توجهی از این موضوع انجام شد.

وی تصریح کرد: برای آبرسانی به این روستا، از مخزن مادر مجتمع چالاب و چنگوله، 7 کیلومتر خط انتقال فلزی به سمت روستا  اجرا و با ربط شبکه توزیع به خط انتقال، این روستا از نعمت آب شرب پایدار برخودار شد.

ناصری، اعتبار هزینه شده جهت عملیاتی کردن این پروژه را 6 میلیارد و 500 میلیون ریال برشمرد و خاطرنشان ساخت: با اتمام و راه اندازی این پروژه جمعیتی بالغ بر 50 خانوار از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهرمند خواهند شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ایلام با اشاره به اصلاح شبکه آب روستای دول گل با استفاده از اعتبارات طرح جهاد آبرسانی اظهار داشت: اصلاح شبکه این روستا با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال، سال گذشته توسط قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار خط آبرسانی به روستای دول گل در « مهران » بیش از 6 میلیارد ریال است

اعتبار خط آبرسانی به روستای دول گل در « مهران » بیش از 6 میلیارد ریال است