مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-04اقتصادي

گازرسانی به 14 هزار و 845 واحد نهضت ملی مسکن در استان زنجان


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه طرح گازرسانی مسکن های ملی استان زنجان به سرعت در حال اجرا است، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، - ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه طرح گازرسانی مسکن های ملی استان زنجان به سرعت در حال اجرا است، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، به 14 هزار و 845 واحد مسکونی در قالب مسکن ملی در استان گازرسانی می شود.

رحیم سلیمانی نژاد صبح امروز (13 آبان ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه شرکت گاز زنجان آمادگی کامل اجرای گازرسانی به پروژه های نهضت ملی مسکن تعریف شده را دارد، اظهار کرد: این شرکت، مشکلی برای تامین گاز پروژه های مسکن ملی ندارد و طرح های گازرسانی با پیشرفت های خوبی در حال انجام است.

وی با تاکید بر تحویل به موقع طرح گازرسانی واحدهای مسکونی مسکن ملی در استان، افزود: تامین زیرساخت های گازرسانی همزمان با اجرای این پروژه ها، مورد توجه جدی شرکت گاز استان زنجان قرار دارد به طوری که در حال حاضر طرح گازرسانی پروژه های کوی زنگان، ارغوان، نصر، ثمین 2، زیتون و نیروی انتظامی در حال اجرا است.

این مسئول با اشاره به اینکه میزان گاز مصرفی پیش بینی شده برای 43 پروژه در دست اجرا، 58 هزار و 795 مترمکعب بر ساعت است، یادآور شد: برای تامین گاز مشترکان واحدهای مسکن ملی در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به 14 هزار و 845 واحد نهضت ملی مسکن در استان زنجان

گازرسانی به 14 هزار و 845 واحد نهضت ملی مسکن در استان زنجان