مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-15بين الملل

تایوان: چین دست کم تا 2027 به ما حمله نمی کند


یک مقام امنیتی تایوان ادعا کرد، رییس جمهور چین استطاعت اجرای تهاجم موفقی به این جزیره در چند سال آینده را نداشته و به این ترتیب تایپه زمان بیشتری برای تقویت کردن توانمندی های نظامی خود دارد.

- یک مقام امنیتی تایوان ادعا کرد، رییس جمهور چین استطاعت اجرای تهاجم موفقی به این جزیره در چند سال آینده را نداشته و به این ترتیب تایپه زمان بیشتری برای تقویت کردن توانمندی های نظامی خود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولینگتون کو، رییس شورای امنیت تایوان به خبرنگاران در شهر تایپه گفت: فکر نمی کنم چنین حمله ای در آینده نزدیک یا دست کم تا یک یا دو سال آینده اتفاق بیفتد.

او ادعا کرد: فکر نمی کنم چین دست کم تا سال 2027 توانمندی مناسب برای اجرای عملیات های آبی-خاکی پیاده سازی نیرو به منظور تصرف تایوان را پیدا کند.

این اظهارات ولینگتون کو مشابه ارزیابی است که ژنرال مارک میلی، رییس سابق ستاد مشترک ارتش آمریکا در سال گذشته میلادی مطرح و ادعا کرد، پکن برای مدتی آماده متحد ساختن اجباری تایوان نخواهد بود.

میلی ادعا کرد که ارتش آزادیبخش خلق چین (PLA) تجربه یا پیش زمینه حمله موفقیت آمیز به جزیره خودگردان تایوان را نداشته و هنوز چنین عملیاتی را تمرین نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایوان: چین دست کم تا 2027 به ما حمله نمی کند

تایوان: چین دست کم تا 2027 به ما حمله نمی کند