مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:202023-10-24بين الملل

سیاستمدار انگلیسی: لندن به ویران شدن غزه به دست اسراییل چراغ سبز نشان داده


رهبر سابق حزب کارگر انگلیس در سخنانی به شدت از سیاستمداران کشورش انتقاد کرده و گفت که آنها به رژیم صهیونیستی چراغ سبز نشان می دهند تا نوار غزه را ویران کند.

- رهبر سابق حزب کارگر انگلیس در سخنانی به شدت از سیاستمداران کشورش انتقاد کرده و گفت که آنها به رژیم صهیونیستی چراغ سبز نشان می دهند تا نوار غزه را ویران کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جرمی کوربین، رهبر سابق حزب کارگر انگلیس با حضور در میان تظاهرکنندگان در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در گفت وگو با شبکه الجزیره در این باره تاکید کرد: در شرایطی که نیاز به صداهایی بیشتر و درخواست برای توقف تشدید تنش ها و برقراری صلح وجود دارد، اما رهبران سیاسی ما برای نابودی نوار غزه چراغ سبز نشان می دهند.

رهبر سابق حزب کارگر انگلیس افزود: حملاتی که علیه غیرنظامیان در اسراییل انجام می شود کاملاً تأسف آور است، اما این اتفاق، کشتار بی رویه فلسطینی ها را توجیه نمی کند.

کوربین از سیاستمداران انگلیسی انتقاد کرده و گفت: برای آنها دشوار است که با اصل حق زندگی برابر برای همه، صرف نظر از ملیت و نژاد آنها موافقت کنند.

وی همچنین انتقادات شدیدی را به سوئلا براورمن، وزیر کشور انگلیس به دلیل درخواست های مکرر برای ممنوع کردن حمل پرچم فلسطین در این کشور وارد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاستمدار انگلیسی: لندن به ویران شدن غزه به دست اسراییل چراغ سبز نشان داده

سیاستمدار انگلیسی: لندن به ویران شدن غزه به دست اسراییل چراغ سبز نشان داده