مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-09اقتصادي

رشد 104 درصدی کشور در تولید ماشین آلات راهسازی و معدنی


معاون صنایع و ماشین آلات وزارت صمت گفت: صنعت کشور در مسیر توسعه قرار گرفته و در تولید ماشین آلات راهسازی و معدنی با رشد 104 درصدی همراه هستیم.

- سید محمد موسوی روز پنجشنبه 18 آبان 1402 در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، ضمن محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی نسبت به مظلومان فلسطین اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 3600 شرکت صنعتی در کشور فعالیت دارند که 200 مورد آن شرکت دانش بنیان است.

همچنین بیش از 45 هزار صنف در کشور فعال هستند.

وی تصریح کرد: 45 سال است که بازار ایران تحریم شده اما ایران اسلامی به برکت نیروهای انسانی توانمند به جایگاهی رسیده که از بازار سه میلیارد دلاری تجهیزات پزشکی، سهم یک و نیم میلیارد دلاری دارد.

معاون صنایع و ماشین آلات وزارت صمت خاطرنشان کرد: صنعتگران ایرانی در واقع سربازان جهاد اقتصادی هستند که نه تنها نیاز داخل کشور را در حوزه های تخصصی تأمین می کنند، بلکه در بخش صادرات هم حضور جدی و فعال دارند.

وی با بیان اینکه، امروز جنگ فقط در فلسطین نیست، افزود: ما در کشور نیز روزانه به مقابله با تحریم ها می رویم و جهاد اقتصادی می کنیم.

موسوی خاطرنشان کرد: صنعت کشور در مسیر توسعه قرار گرفته و در تولید ماشین آلات راهسازی و معدنی با رشد 104 درصدی همراه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 104 درصدی کشور در تولید ماشین آلات راهسازی و معدنی

رشد 104 درصدی کشور در تولید ماشین آلات راهسازی و معدنی