مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-06پزشكي

سه خدمت پرتقاضای بیماران بین الملل در ایران


معاون درمان وزارت بهداشت در توضیح اقدامات انجام شده در زمینه رونق گردشگری سلامت، گفت: در دو سال گذشته بیشترین مراجعه درمانی گردشگران سلامت به کشورمان جهت دریافت خدمات زنان و زایمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر سعید کریمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ظرفیت های درمانی کشور و پذیرش گردشگر سلامت و در عین حال تاکید بر لزوم ساماندهی این موضوع، گفت: نظام سلامت، کادر درمان و بیمارستان های کشورمان خدمات خوب و با کیفیتی در حوزه گردشگری سلامت ارائه می دهند و در واقع گردشگری سلامت فرصت خوبی را فراهم می کند که ضمن ارائه خدمات درمانی، فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی را نیز به سایر کشورها عرضه کنیم.

مجوز گردشگری سلامت برای 277 مرکز درمانی در کشور او افزود: در حال حاضر 277 مرکز درمانی دارای مجوز گردشگری سلامت (IPD) در کشور وجود دارد.

دانشگاه های علوم پزشکی ایران با 36 مرکز، مشهد با 23 مرکز، شهید بهشتی با 19 مرکز، تبریز با 15 مرکز و تهران با 14 مرکز به ترتیب پنج دانشگاه اول از نظر تعداد مراکز تحت پوشش دارای مجوز گردشگری سلامت هستند.

آمار ورود گردشگر سلامت به ایران وی درخصوص آمار ورود گردشگران سلامت به کشور، اظهار کرد: در سال 1400 تعداد یک میلیون و 136 هزار و 635 نفر از 177 ملیت، در سال 1401 تعداد یک میلیون و 233 هزار و 896 نفر از 164 ملیت و در شش ماهه نخست سال جاری نیز 6


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه خدمت پرتقاضای بیماران بین الملل در ایران

سه خدمت پرتقاضای بیماران بین الملل در ایران