مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 22:052023-10-25اقتصادي

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه تنظیم بازار


رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: سعی داریم از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه تنظیم بازار  استفاده کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: سعی داریم از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه تنظیم بازار  استفاده کنیم.

حسین فرهیدزاده، معاون وزیر صمت امروز سوم آبان ماه، در پنجمین اجلاس دوره هشتم نمایندگان اتاق اصناف ایران در مشهد اظهار کرد: در تلاش هستیم در ستاد تنظیم بازار کشور از توان اتاق های سه گانه استفاده کنیم، لذا در کارگروه تنظیم بازار، از نمایندگان اتاق اصناف بهره خواهیم برد.

وی افزود: نمایندگان اتاق اصناف با حضور در نشست های کارگروه تنظیم بازار نقش موثر و پررنگی داشتند و سعی داریم از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه تنظیم بازار استفاده کنیم.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تصریح کرد: در بحث بازرسی ها تمرکز بر تعیین تکلیف و محدوده عملیات آن است، با توجه به اینکه سطح نظارت بر کالا سطح استراتژیکی است، آنچه سیاست گذاری می شود باید در بخش عملیات نیز اجرا شود.

فرهیدزاده بیان کرد: در حوزه عملیات ابزارهایی در اختیار داریم که شامل بازرسان جهاد کشاورزی، بازرسان اتاق اصناف و بازرسان سازمان های صمت می شود، بخش دیگر این ابزارها، سامانه جامع تجارت، انبارها و سایر سامانه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه تنظیم بازار

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه تنظیم بازار