مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-21فناوري

اتصال 80 خانوار روستای رشت رود به شبکه ملی اطلاعات


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان از دسترسی بالغ بر 80 خانوار دیگر از مناطق روستایی شهرستان رودبار استان گیلان به اینترنت پرسرعت خبر داد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان از دسترسی بالغ بر 80 خانوار دیگر از مناطق روستایی شهرستان رودبار استان گیلان به اینترنت پرسرعت خبر داد.

فرزاد توکلی امروز، 30 مهرماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: با اتصال روستای رشت رود به اینترنت نسل چهارم تمامی ساکنین این روستا و بخش های مجاور از اینترنت پرسرعت بهره مند می شوند.

مدیرکل ارتباطات استان گیلان افزود: در راستای کاهش شکاف دیجیتالی به ویژه در مناطق محروم و کمتر برخوردار، ارتقای تکنولوژی سایت مخابراتی ایرانسل موجود در روستای رشت رود با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه با ارتقاء تکنولوژی این سایت مخابراتی جمعیتی بالغ بر 80 خانوار با پوشش جمعیتی 240 نفر از اهالی این روستا به اینترنت پر سرعت متصل شدند، گفت: با اتصال این روستا به شبکه ملی اطلاعات، امکان استفاده از خدمات آموزش مجازی، دولت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک و خدمات سلامت فراهم می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 80 خانوار روستای رشت رود به شبکه ملی اطلاعات

اتصال 80 خانوار روستای رشت رود به شبکه ملی اطلاعات