مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 16:502023-11-10دانش

آیین آغاز به کار پنجمین جشنواره ملی جهادگران برگزار می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از پوستر و آغاز به کار پنجمین جشنواره ملی جهادگران ویژه دانشجویان جهادگر سراسر کشور، - آیین رونمایی از پوستر و آغاز به کار پنجمین جشنواره ملی جهادگران ویژه دانشجویان جهادگر سراسر کشور، روز یکشنبه 21 آبان در سازمان بسیج دانشجویی کشور برگزار خواهد شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از پوستر و آغاز به کار پنجمین جشنواره ملی جهادگران ویژه دانشجویان جهادگر سراسر کشور، روز یکشنبه 21 آبان در سازمان بسیج دانشجویی کشور برگزار خواهد شد.

شایان است این مراسم، با حضور ریاست سازمان بسیج دانشجویی، معاون فرهنگی وزارت علوم و جمعی از فعالان حوزه خدمت رسانی و حرکت های جهادی برگزار می شود.

دبیرخانه این جشنواره پس از مراسم رونمایی پذیرای آثار عموم علاقه مندان در بخش های تخصصی، هنری و ادبی خواهد بود و جزییات بیشتر این محور ها و اهداف برگزاری جشنواره نیز به زودی اعلام خواهد شد.

گفتنی است جشنواره ملی جهادگران در طی 4 دوره برگزاری، با دریافت 20 هزار اثر از سراسر کشور از مهم ترین رویداد های حوزه حرکت های جهادی و خدمت رسانی در کشور به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین آغاز به کار پنجمین جشنواره ملی جهادگران برگزار می شود

آیین آغاز به کار پنجمین جشنواره ملی جهادگران برگزار می شود