مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 18:352023-11-21پزشكي

رشد 60 درصدی تولید دارو در هلال احمر


مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی در تشریح عملکرد این مجموعه در 2 سال اخیر گفت: روند صعودی تولید دارو در سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر وارد سومین سال خود شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به عملکرد این مجموعه از رشد 60 درصدی تولید دارو در سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر خبر داد و گفت: مجموعه تدارکات پزشکی بازوی توانمند دولت، جمعیت هلال احمر و وزارت بهداشت به شمار می آید و در کنار تولید انواع داروها و تجهیزات مهم پزشکی، نقش مفیدی در تأمین و توزیع داروهای کمیاب و داروهای پرونده ای از طریق شرکت بازرگانی سها کیش، پخش سها هلال و داروخانه های هلال احمر در سراسر کشور دارد.

وی افزود: هدف ما کمک به سلامت همه انسان ها از طریق خودکفایی ملی در زمینه تولید مواد اولیه، دارو و تجهیزات پزشکی و راهبری فعالیت های مرتبط با امور دارویی و تجهیزات پزشکی در راستای رفع نیازهای درمانی کشور است.

عسکری ادامه داد: بر این اساس مأموریت مهمی که بر دوش ما نهاده شده، در وهله اول توسعه و بهبود نظام تهیه، تولید، تأمین و ارائه خدمات دارویی و تجهیزات پزشکی و در گام بعدی، خدمت رسانی به موقع و تأمین اقلام درمانی مورد نیاز مردم در شرایط خاص و مناطق محروم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 60 درصدی تولید دارو در هلال احمر

رشد 60 درصدی تولید دارو در هلال احمر