مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-20حوادث

امسال 480 نفر در تصادفات جاده ای آذربایجان غربی جان باختند


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در سال جاری در تصادفات جاده ای آذربایجان غربی 480 نفر جان خود را از دست داده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل خود 21درصد افزایش فوتی را نشان می دهد.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در سال جاری در تصادفات جاده ای آذربایجان غربی 480 نفر جان خود را از دست داده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل خود 21درصد افزایش فوتی را نشان می دهد.

سردار رحیم جهانبخش 29 آبان در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات فرمانده انتظامی استان برگزار شد، بااشاره به اینکه هرچند در تعداد مجموع تصادفات 2درصد کاهش آمار داشتیم، تصریح کرد: متاسفانه آمار فوتی های استان در تصادفات جاده ای بالاست که نیازمند بهبود زیرساخت ها و بیش از همه افزایش و گسترش فرهنگ ترافیک و رانندگی است.

سردار جهانبخش با تاکید به اینکه در حوزه اعمال قانون توسط پلیس 48درصد افزایش برخورد با رانندگان متخلف را داشتیم، اظهار کرد: در تعداد آمار تصادفات جاده ای، استان رتبه 25کشوری را داریم.

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: استان در جرایم سرقت، سرقت به عنف و سرقت خشن و مسلحانه رتبه 34 کشوری، در قتل با 4 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل خود، رتبه 25 کشوری، در جرایم مالی و نزاع رتبه7 کشوری و حوزه مواد مخدر از لحاظ آلودگی رتبه 30 کشور را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 480 نفر در تصادفات جاده ای آذربایجان غربی جان باختند

امسال 480 نفر در تصادفات جاده ای آذربایجان غربی جان باختند