مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-21فرهنگي

گناباد می تواند مرکز ثقل گردشگری شرق ایران باشد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گناباد گفت: تعدد و تنوع جاذبه های گردشگری در گناباد، سرزمین جهانی کمتر شناخته شده جنوب خراسان رضوی، - ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گناباد گفت: تعدد و تنوع جاذبه های گردشگری در گناباد، سرزمین جهانی کمتر شناخته شده جنوب خراسان رضوی، می تواند این منطقه را به مرکز ثقل جذب گردشگر در شرق ایران تبدیل کند.

حمیدرضا محمودی قوژدی در گفت و گو با ایسنا در همین خصوص از آغاز جشنواره پاییزی گردشگری گناباد با محوریت بوم گردی های شهرستان خبر داد و افزود: جشنواره گردشگری پاییزی گناباد با هدف تصویرسازی از پتانسیل ها و ظرفیت های حوزه گردشگری در راستای برند سازی مقصد و در نهایت توسعه پایدار گردشگری و مشخصاً حمایت از فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد برنامه ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعدد و تنوع جاذبه های گردشگری در گناباد، سرزمین جهانی کمتر شناخته شده جنوب خراسان رضوی، می تواند این منطقه را به مرکز ثقل جذب گردشگر در شرق ایران تبدیل کند.

محمودی قوژدی بیان کرد: قنات 2500 ساله قصبه ثبت یونسکو، زعفران سنو ثبت فائو، سفال 5000 ساله، بزرگترین سماق زار طبیعی ایران، کلوت و کویرهای بکر قوژد و عمرانی، کال شور و دق حاج اسحاق، پیست اسکی کریمو، مناظر بکر روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گناباد می تواند مرکز ثقل گردشگری شرق ایران باشد

گناباد می تواند مرکز ثقل گردشگری شرق ایران باشد