مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 23:352023-11-18بين الملل

طبق پیش بینی ها رژیم صهیونیستی با بحران تاب آوری روبرو شده است


از آغاز عملیات طوفان الاقصی که دور جدیدی از درگیری های نظامی شدید میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی را رقم زد، موضوع تاب آوری هریک از طرفین درگیری در یک جنگ طولانی، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: پایگاه خبری المیادین به نقل از رسانه های اسراییلی گزارش داد که نهاد امنیتی این رژیم در حال بررسی امکان کاهش تعداد سربازان ذخیره و خارج کردن برخی از آنها از وضعیت آماده باش در ارتش است.

 رژیم صهیونیستی در آغازین روزهای دور جدید درگیری ها میان این رژیم و مقاومت فلسطین حدود 360 هزار سرباز ذخیره ارتش را از سراسر جهان برای حضور در جبهه های جنگ فراخواند که بزرگترین فراخوان از زمان جنگ اکتبر 1973 است.

بر اساس گزارش های منتشر شده اکنون بیش از 8 درصد از نیروی کار رژیم اشغالگر قدس به عنوان سرباز در جبهه های جنگ حضور دارند.

سایت انگلیسی فایننشال تایمز پیشتر با اشاره به خسارات هنگفتی که جنگ غزه از هفتم اکتبر به اقتصاد رژیم اشغالگر اسراییل وارد کرده نوشت: تقاضا به طور کلی در اسراییل کاهش یافته و شرکت ها درهای خود را بسته اند، به ویژه پس از اینکه مصرف کنندگان و کارگران برای سربازی به نیروهای احتیاط ارتش فراخوانده شدند شرکت ها از کارمندانشان  تخلیه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبق پیش بینی ها رژیم صهیونیستی با بحران تاب آوری روبرو شده است

طبق پیش بینی ها رژیم صهیونیستی با بحران تاب آوری روبرو شده است