مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-04ورزشي

پاپی: مسئولان خوزستان می خواهند هم مدال بیاورم و هم پیگیر استخدامم باشم!


دارنده مدال طلای دو و میدانی بازی های پاراآسیایی هانگژو می گوید همچنان با دغدغه اشتغال مواجه است و مسئولان استان خوزستان اگر مجددا مدال می خواهند باید به او توجه ویژه داشته باشند.

- پاپی: مسئولان خوزستان می خواهند هم مدال بیاورم و هم پیگیر استخدامم باشم! ایسنا/خوزستان دارنده مدال طلای دو و میدانی بازی های پاراآسیایی هانگژو می گوید همچنان با دغدغه اشتغال مواجه است و مسئولان استان خوزستان اگر مجددا مدال می خواهند باید به او توجه ویژه داشته باشند.

امان الله پاپی در گفت و گو با ایسنا، درباره سطح بازی های پاراآسیایی در رشته دو و میدانی، اظهارکرد: سطح مسابقات نسبت به بازی های آسیایی و حتی جهانی و حتی پارالمپیک هم بالاتر بود و رکوردهایی که در پرتا ب نیزه ثبت شد، گواه این موضوع است.

ضمن این که نوع برگزاری مسابقات و میزبانی چینی ها نیز عالی بود و هیچ مسابقه ای شرکت نکرده بودم که به خاطر میزبانی آن کشور، بدون دغدغه کار کرده باشم.

طلای جهانی ام را گرفتم خیلی ضربه خوردم وی با بیان این که بعد از آن اتفاق که در مسابقات جهانی برای من رخ داد و مدالم را با اعتراض حریفم پس گرفتند فکر و ذهنم درگیر شده بود، افزود: آن اتفاق از نظر روحی روانی خیلی به من ضربه زد ولی تلاش کردم در پاراآسیایی موفق عمل کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاپی: مسئولان خوزستان می خواهند هم مدال بیاورم و هم پیگیر استخدامم باشم!

پاپی: مسئولان خوزستان می خواهند هم مدال بیاورم و هم پیگیر استخدامم باشم!