مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 18:012023-10-31اقتصادي

آبفا: تامین آب شرب تهران نیازمند کاهش 150 میلیون مترمکعب در مصرف است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از غرب استان تهران، جلسه قرارگاه مدیریت تنش آبی استان تهران به منظور بررسی عملکرد شرکت های زیرمجموعه آبفای استان تهران و اقدامات آنان برای گذر از تنش آبی و همچنین برنامه های پیش رو برای تابستان سال آتی با حضور مدیرعامل آبفای استان تهران، معاونین و مشاورین و همچنین مدیرعاملین شرکت های زیر مجموعه در شرکت آبفای غرب استان تهران برگزار شد.

محسن اردکانی مدیرعامل آبفای استان تهران گفت: باید موضوعات تخصصی دیده شوند، اگر مدیریت مصرف را جدی نگیریم به شدت با مشکل تامین آب مواجه خواهیم شد، امسال اولویت اصلی و اول مدیریت مصرف است.

  وی افزود: لازم است هدف گذاری منسجم صورت پذیرد و باید در سال آبی جدید حداقل 10 درصد یا به عبارتی 150 میلیون متر مکعب در استان تهران کاهش مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته باشیم تا بتوان آب شرب مردم را تامین کرد و از هر ابزاری از جمله فرهنگ سازی و استفاده از ابزار کاهنده مصرف باید بهره برد.

  اردکانی در پایان به اجرای پروژه های آبرسانی و بهسازی تاسیسات موجود به منظور گذر از تنش آب در سال تاکید کرد و گفت: ماهانه عملکرد کلیه شرکت های زیر مجموعه آبفای استان تهران رصد می شود تا به امید خدا با اقدامات برنامه ریزی شده در فصل گرم سال آینده با کمترین چالشی بتوانیم آب شرب پایدار مورد تقاضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبفا: تامین آب شرب تهران نیازمند کاهش 150 میلیون مترمکعب در مصرف است

آبفا: تامین آب شرب تهران نیازمند کاهش 150 میلیون مترمکعب در مصرف است