مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-18دانش

حمایت از گروه های جهادی صورت گیرد


رییس دانشگاه دندانپزشکی خراسان رضوی گفت با اشاره به اینکه اردوهای جهادی یک برکت است، گفت: نیاز است، حمایت از گروه های جهادی صورت گیرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه دندانپزشکی خراسان رضوی گفت با اشاره به اینکه اردوهای جهادی یک برکت است، گفت: نیاز است، حمایت از گروه های جهادی صورت گیرد.

ناصر سرگلزایی استاد گروه پریودنتولوژی دانشگاه دندانپزشکی مشهد و مشاور عالی ریاست دانشگاه خراسان رضوی در گفت وگو با ایسنا گفت: به دنبال دعوت قرارگاه الکفیل از دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه دندانپزشکی یک گروه جهادی را تدارک دیده که مشتمل بر اساتید دانشگاه، دستیاران تخصصی و اینترن های گروه دندانپزشکی بودند که در دو گروه در بیرجند مستقر شدند که گروه اول در تاریخ 23 و گروه دوم نیز در تاریخ 25 شروع کردند.

وی اظهار کرد: سعی براین بوده که امسال بتوانیم اساتید بیشتری وارد کار شوند تا کارهای تخصصی تری انجام شود به عنوان مثال (بعضی از کارهای ترمیمی که برای دختران جوان انجام می شود امکان کار توسط دانشجو نیست چرا که کار تخصصی است و این مستلزم این بود که یا کلینیک های تخصصی یا اینکه در دانشگاه ساعات طولانی اختصاص داده شود.

سرگلزایی گفت: ما در این حوزه از اساتید در بخش های مختلفی مانند؛ ترمیمی، پروتزی، ارتودنسی، مشاوره های ارتودنسی و جراحی مخصوصا ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از گروه های جهادی صورت گیرد

حمایت از گروه های جهادی صورت گیرد