مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-11بين الملل

از کاسبی تحریم تا کاسبی جنگ رضا پهلوی و جبهه ضدایرانی


با آغاز عملیات طوفان الاقصی و حملات مرگبار رژیم صهیونیستی به غزه، جبهه ضدایرانی که سال گذشته میدان دار اغتشاشات بودند، ضمن حمایت از اقدامات ضد انسانی اسراییل، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: با آغاز عملیات طوفان الاقصی و حملات مرگبار رژیم صهیونیستی به غزه، جبهه ضدایرانی که سال گذشته میدان دار اغتشاشات بودند، ضمن حمایت از اقدامات ضدانسانی اسراییل، در واکنش هایی عجیب و غریب در همان روزهای ابتدایی خواستار مقابله با ایران شدند.

چهره های این جریان در مصاحبه با رسانه های مختلف تأکید می کردند که برای از بین بردن حماس باید با ایران جنگید! رضا پهلوی که در ابتدای سال جاری سفری به اراضی اشغالی داشت و با بنیامین نتانیاهو دیدار کرد، در تازه ترین واکنش خود گفته است تا جمهوری اسلامی نرود، صلح در منطقه برقرار نمی شود! اگرچه توقعی نمی رود این جریان به دنبال آتش بش یا دلسوزی برای کودکان و زنان جنگ در غزه باشند و یا در تظاهرات های سرتاسر دنیا علیه اسراییل شرکت کنند اما اظهارات این چنینی پرده دیگر از واقعیتی است که سالهای گذشته چند نمونه از آن را دیده بودیم.

تقاضای چندباره برای مقابله با ایران از سوی رضا پهلوی و هم مسلک های او نشان می دهد که در بحبوحه اوضاع منطقه، آنها جاده صاف کن حمله به ایران شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کاسبی تحریم تا کاسبی جنگ رضا پهلوی و جبهه ضدایرانی

از کاسبی تحریم تا کاسبی جنگ رضا پهلوی و جبهه ضدایرانی