مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 16:002023-10-24اجتماعي

صدور 321 اخطاریه کتبی رفع آلودگی زیست محیطی در استان مرکزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، کامبیز خلیلی معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: پایش مستمر و سرزده از واحد های صنعتی، - معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: 321 اخطاریه کتبی رفع آلودگی زیست محیطی به واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی این استان از ابتدای امسال تاکنون صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، کامبیز خلیلی معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: پایش مستمر و سرزده از واحد های صنعتی، خدماتی و تولیدی استان مرکزی در دستور کار جدی قرار دارد و در جریان پایش های صورت گرفته امسال، 169 اخطار رفع آلودگی در حوزه هوا، 94 مورد در حوزه پساب و 58 مورد در حوزه خاک و پسماند، صادر شده است.

وی، با بیان اینکه با هرگونه تخلف زیست محیطی بر اساس قانون با جدیت برخورد می شود، اظهار کرد: واحد های آلاینده زیست محیطی پس از دریافت اخطار، باید در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات زیست محیطی اقدام کنند و در غیر این صورت، علاوه بر اینکه در فهرست صنایع آلاینده استان قرار می گیرند به مراجع قضایی نیز معرفی می شوند.

خلیلی عنوان کرد: سلامت محیط زیست می تواند از طریق توسعه برنامه ریزی شده و پایدار تضمین شود، اما به شرط اینکه همه در این امر سهیم باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 321 اخطاریه کتبی رفع آلودگی زیست محیطی در استان مرکزی

صدور 321 اخطاریه کتبی رفع آلودگی زیست محیطی در استان مرکزی