مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-04بين الملل

رییس جهاد دانشگاهی: رژیم صهیونیستی فرزند نامشروع آمریکا در منطقه است


رییس جهاد دانشگاهی با اشاره به جنایت های صورت گرفته علیه مردم غزه در طول چند هفته اخیر گفت: آمریکا نقش اصلی را در انجام این جنایت ها بر عهده دارد و رژیم صهیونیستی فرزند نامشروع آمریکا در منطقه است.

- رییس جهاد دانشگاهی با اشاره به جنایت های صورت گرفته علیه مردم غزه در طول چند هفته اخیر گفت: آمریکا نقش اصلی را در انجام این جنایت ها بر عهده دارد و رژیم صهیونیستی فرزند نامشروع آمریکا در منطقه است.

حسن مسلمی نایینی در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به حضور با شکوه جوانان و مردم در این راهپیمایی گفت: مردم بعد از 44 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان به ارزش های انقلاب اسلامی پایبند هستند.

یکی از محوری ترین ارزش ها، دفاع از آرمان فلسطین و مظلومان است.

وی با بیان اینکه جوانان و مردم ایران همچنان آمریکا را دشمن اصلی و شیطان بزرگ می دانند تصریح کرد: این یک موضوع مشخصی است که آمریکایی ها از جنایت های رژیم صهیونیستی در منطقه و علیه مردم غزه حمایت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه اسراییل با انجام جنایت جنگی در غزه حقوق بشر و تمامی قوانین بین المللی در این زمینه را نفی می کند، تصریح کرد: باید به این موضوع توجه داشت که آمریکا نقش اصلی را در انجام این جنایت ها ایفا می کند و اسراییل فرزند نامشروع آمریکا در منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جهاد دانشگاهی: رژیم صهیونیستی فرزند نامشروع آمریکا در منطقه است

رییس جهاد دانشگاهی: رژیم صهیونیستی فرزند نامشروع آمریکا در منطقه است