مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-05اقتصادي

خسارت یک هزار میلیارد ریالی سیلاب به زیرساخت های آبرسانی غرب مازندران


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: سیل بخشی از تاسیسات آب رسانی در شهرستان های عباس آباد، چالوس، نور و بابل را تخریب کرد که بر اساس برآورد اولیه یک هزار میلیارد ریال خسارت بر جای گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، بهزاد برارزاده امروز در بازدید از مناطق سیل زده طی گفت وگویی اظهار کرد: بارش سنگین باران موجب بروز سیل در شهرستان های غرب استان مازندران شد.

وی با اعلام اینکه تیم های عملیاتی در تمام مناطق سیل زده مشغول رفع شکستگی ها و برقراری جریان آب هستند، گفت: خوشبختانه تاکنون آب آشامیدنی بسیاری از مناطق سیل زده وصل شده و آب آشامیدنی بقیه مشترکان نیز تا ساعات آینده وصل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران درباره افت فشار آب در شهر کلارآباد، افزود: به دلیل تخریب بخشی از خطوط انتقال و شبکه توزیع با افت فشار مواجه هستیم.

وی یادآور شد: سیل بخشی از تاسیسات آبرسانی در شهرستان های عباس آباد، چالوس، نور و بابل را تخریب کرد که بر اساس برآورد اولیه یک هزار میلیارد ریال خسارت بر جای گذاشت.

برارزاده با اشاره به کدورت آب اسپی او نوشهر و چالوس و چشمه چاخانی هچیرود، گفت:  موقتا آب این مناطق از مدار خارج شده ولی مشترکان این حوزه با تأمین آب جایگزین فقط با افت فشار مواجه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت یک هزار میلیارد ریالی سیلاب به زیرساخت های آبرسانی غرب مازندران

خسارت یک هزار میلیارد ریالی سیلاب به زیرساخت های آبرسانی غرب مازندران