مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 17:552023-11-19سياسي

خانه فناور محیط زیست، بستری برای ارائه ایده ها و مشارکت علاقه مندان


مدیر خانه فناور محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: خانه های فناور، علاوه بر تحکیم پیوند دانشگاه ها و مراجع علمی و تخصصی با محیط زیست، بستری برای ارائه ایده ها و مشارکت علاقه مندان است.

- عباس جعفری صبح امروز در گفت گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: راه اندازی خانه فناور محیط زیست به منظور ارتقای پژوهش های علمی و دانش بنیان و توانمندی های فردی، سازمانی و مدیریتی، بهره مندی از فناوری های نوآورانه محیط زیستی و تجارب سازماندهی بومی در زمینه حفظ تعادل زیست بوم هاست تا با ایجاد فضایی تخصصی، امکان تحلیل و بررسی چالش های محیط زیست با نظر متخصصان امر فراهم شود.

مدیر خانه فناور محیط زیست چهارمحال و بختیاری افزود: خانه های فناور، علاوه بر تحکیم پیوند دانشگاه ها و مراجع علمی و تخصصی با محیط زیست، بستری برای ارائه ایده ها و مشارکت علاقمندان به محیط زیست، توسعه کسب و کارهای دانش بنیان، کارآفرینی و استقرار پایدار مشاغل سبز و شناسایی فرصت ها و راهکارهای طبیعت محور برای بهبود معیشت جوامع محلی است.

وی خانه های فناور محیط زیست را محلی برای تحلیل و بررسی چالش ها و نیازهای محیط زیست کشور، شناسایی راهکارهای فناورانه برای حفاظت از محیط زیست و هم رسانی و حمایت از ایده ها و یافته های مبتنی بر پژوهش و فناوری دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه فناور محیط زیست، بستری برای ارائه ایده ها و مشارکت علاقه مندان

خانه فناور محیط زیست، بستری برای ارائه ایده ها و مشارکت علاقه مندان