مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 07:362023-11-16اجتماعي

سامانه ناپایدار جوی استان اردبیل را دربر می گیرد


مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: با توجه به نقشه های هواشناسی و تشدید سامانه بارشی برای استان اردبیل هشدار سطح نارنجی صادر شد و برخی از نواحی استان تحت تاثیر این سامانه قرار خواهند گرفت.

- مجید کوهی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل صبح امروز 25 آبان ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار کرد: با توجه به تشدید سامانه زودگذر بارشی که قبل از ظهر جمعه در اردبیل شروع خواهد شد هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

وی افزود: این سامانه ناپایدار جوی، بارش متناوب باران، رگبار و رعدوبرق، کاهش محسوس دما، وزش تندباد و کاهش دید بر اثر رخداد مه را به دنبال خواهد داشت و در نهایت از عصر روز شنبه به تدریج از استان خارج می شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به مناطق تحت تاثیر این سامانه ناپایدار جوی، عنوان کرد: شهرستان های اردبیل و نیر، نمین، سرعین، خلخال و کوثر، پارس آباد و بیله سوار، گرمی، مشگین، انگوت و اصلاندوز تحت تاثیر این سامانه قرار می گیرند.

وی بیان کرد: این سامانه می تواند موجب سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی بر اثر بارش رگباری و اصابت صاعقه بویژه در ارتفاعات استان، اختلال موقتی در عملیات پروازی فرودگاه اردبیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ناپایدار جوی استان اردبیل را دربر می گیرد

سامانه ناپایدار جوی استان اردبیل را دربر می گیرد