مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 17:452023-11-01حوادث

کشف 12 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در رشت


فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف 12 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بازرسی از یک واحد صنفی در منطقه پیربازار خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف 12 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بازرسی از یک واحد صنفی در منطقه پیربازار خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی در گفت وگو با خبرنگاران هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی کشور دانست و اظهار کرد: مجموعه انتظامی در برخورد فعالیت های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

وی گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال داخل مغازه ای در یکی از محله های منطقه پیربازار، بررسی موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از تحقیقات نامحسوس صورت گرفته در این زمینه و اطمینان پلیس از صحت خبر دریافتی خبر داد و افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی به آدرس واحد صنفی مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، 12 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به همراه تجهیزات مربوطه و یک دستگاه لپ تاپ را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را 3 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه متهم 31 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 12 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در رشت

کشف 12 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در رشت