مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-07سياسي

آلیا: رمز پیروزی ما در مواجهه با هجمه ها وحدت کلمه و انسجام ملی بوده است


بدون شک همه هموطنان ایرانی ما اعم از اقوام و ادیان و مذاهب وسلائق مختلف، عزیز و مورد احترام و شهروند کشور عزیزمان و زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران هستند.

- فاطمه آلیا نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: این که زنان شجاع و مسلمان فلسطینی در کارزار دفاع از ملک و دین و عزت خود در مقابل رژیم غاصب و متجاوز صهیونیستی از پای نمی نشینند و با نثار خون همسران، برادران و کودکان  عزیز خود، از شهادت باکی ندارند، ماجرایی به قدمت بیش از هفتاد سال جنایت و درنده خویی صهیونیست دارد.

وی با بیان اینکه نقش زنان فلسطینی در عملیات افتخار آمیز طوفان الاقصی بسیار تعیین کننده و ماندگار در تاریخ عدالت خواهی و ظلم ستیزی است، عنوان کرد: استقامت و شجاعت زنان فلسطینی، تداعی کننده صبر و ایثار و رزم غرورآفرین شیرزنان ایران در طول دوران مبارزه با طاغوت پهلوی و نیز هشت سال دفاع مقدس است که زینب گونه دوشادوش مردان بلکه پیش تر و بیشتر از آنان نقش آفرینی کردند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی افزود:حمایت مداوم این روزهای زنان آزاداندیش جهان از خواهران فلسطینی خود در غزه و کرانه باختری واعلام همبستگی با آنها نشان از بیداری و تحول فکری کثیری از زنان دنیاست که پس از پشت سرگذاشتن ایسم ها و ایست ها ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلیا: رمز پیروزی ما در مواجهه با هجمه ها وحدت کلمه و انسجام ملی بوده است

آلیا: رمز پیروزی ما در مواجهه با هجمه ها وحدت کلمه و انسجام ملی بوده است