مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 16:302023-10-24سياسي

توجه ویژه به وزارت میراث فرهنگی در برنامه هفتم توسعه برای اولین بار


رییس فراکسیون گردشگری مجلس از قرار گرفتن احکام بسیار خوب دربحث میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در برنامه هفتم توسعه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدرضا دشتی اردکانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و رییس فراکسیون گردشگری مجلس گفت: خوشبختانه امسال در برنامه هفتم توسعه با توجه به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری برای اولین بار توانستیم احکام بسیار خوبی را در بحث میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از پایه های درآمد کشور باید منوط به حوزه گردشگری باشد، افزود: اکنون برنامه های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بسیار خوب و کارآمد است و این خود می تواند به مثابه موتور محرکی برای کشور باشد.

این نماینده مجلس همچنین ادامه داد: خوشبختانه اخیرا طرحی به پیشنهاد نمایندگان در دستورکار مجلس قرار گرفت که می تواند بحث گردشگری را نیز شامل شود و می توانیم به واسطه آن نواقصی را که در قانون وجود داشت، رفع کنیم.

دشتی اردکانی با بیان اینکه مجلس و دولت برای رشد و توسعه گردشگری کشور باید دست به دست هم بدهند، گفت: متاسفانه برخی از کشورهای منطقه مثل ترکیه گوی سبقت را در بحث گردشگری از ما ربوده اند و با توجه با رشد اقتصادی آنها که از طریق گردشگری حاصل شده، متوجه می شویم که خوب سیاست گذاری و برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به وزارت میراث فرهنگی در برنامه هفتم توسعه برای اولین بار

توجه ویژه به وزارت میراث فرهنگی در برنامه هفتم توسعه برای اولین بار