مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-06دانش

تصویب طرح جذب اعضای هیأت علمی فناور در دانشگاه ها


رییس هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی از تصویب طرح جذب اعضای هیأت علمی فناور در دانشگاه ها در این هیأت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی کی نژاد رییس هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی در همایش منطقه ای هیأت اجرایی جذب دانشگاه ها، مؤسسات و مراکز آموزش عالی شمال غرب کشور در دانشگاه صنعتی سهند گفت: پس از بررسی و تصویب این مصوبه در شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانشگاه ها می توانند هیأت علمی فناور جذب کنند.

وی افزود: با اجرایی شدن این مصوبه اساتیدی که طرح فناورانه داشته باشند می توانند طرح خود را در دانشگاه اجرا کنند و ضمن کارآفرینی برای افراد تحصیل کرده، موجب کسب درآمد برای دانشگاه ها شوند.

رییس هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر جذب نخبگان در دانشگاه ها گفت: 160 عضو هیأت علمی مورد تأیید بنیاد ملی نخبگان در دانشگاه های کشور جایابی شده و احکام آن ها صادر شده است.

کی نژاد ادامه داد: 36 نفر نیز در فراخوان امسال شرکت کرده اند که مراحل جذب این متقاضیان در حال انجام است و به زودی در دانشگاه ها مشغول خدمت خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح جذب اعضای هیأت علمی فناور در دانشگاه ها

تصویب طرح جذب اعضای هیأت علمی فناور در دانشگاه ها