مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 18:552023-10-30سياسي

رعایت استاندارد از الزامات صادرات کالای ایرانی است


رعایت استاندارد و بسته بندی مناسب از الزامات صادرات کالای ایرانی است که باید در اولویت کار متولیان این حوزه قرار گیرد.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: رعایت استاندارد و بسته بندی مناسب از الزامات صادرات کالای ایرانی است که باید در اولویت کار متولیان این حوزه قرار گیرد.

آیت الله فلاحتی امروز، هشتم آبان ماه در دیدار با مدیرکل و مسئولان اداره کل استاندارد استان اهمیت رعایت استانداردها در ارتقای بهره وری در جامعه اسلامی را تشریح و اظهار کرد: فعالان حوزه استاندارد باید تدابیری اتخاذ کنند تا این معیار در زوایای مختلف زندگی امروز تجلی یافته و کیفیت زندگی افراد جامعه را برای رسیدن به تعالی افزایش دهد.

وی افزود: استاندارد در همه ابعاد زندگی اجتماعی و فعالیت های بشر جایگاه ویژه ای دارد و توجه به آن در همه شاخص های فرهنگی و اجتماعی زندگی افراد تأکید شده است.

امام جمعه رشت بر لزوم ترویج استاندارد سازی برای ارتقای نشان ملی و توسعه صادرات گفت: رعایت استاندارد و بسته بندی مناسب از الزامات صادرات کالای ایرانی است که باید در اولویت کار متولیان این حوزه قرار گیرد.

وی بر نظارت بر عملکرد بنگاه ها و واحدهای تولیدی برای تحقق اهداف پیش بینی شده حوزه استاندارد تاکید کرد و گفت: نظارت بر واحدهای تولیدی و صنعتی باید بر محور افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت استاندارد از الزامات صادرات کالای ایرانی است

رعایت استاندارد از الزامات صادرات کالای ایرانی است