مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-01اقتصادي

پیش بینی باهنر از قیمت دلار تا اسفند 1402


محمدرضا باهنر در بررسی تصمیمات اقتصادی دولت، می گوید: برخی تصمیمات دولت اقتضایی است و این تصمیمات برخی مواقع خطرناک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخشی از گفتگو در کافه خبر خبرآنلاین، درباره قیمت دلار تا پایان سال صحبت کرد و گفت: در یک سال اول دولت آقای رییسی خیلی تورم سنگین بود.

اما الان 7 یا 8 ماه است که قیمت ارز در یک محدوده درصدی بالا و پایین می شود.

حتی قیمت ارز در این داستان اخیر غزه که یک عده می خواستند غوغا راه بیندازند که جنگ و بلوا شده، 2 یا 3 روز 2 هزار تومان بالا رفت و 52 هزار تومان شد و الان دوباره به جای اول بازگشته است.

وی گفت: من از هر فعال اقتصادی سوال می کنم که با همه پارامترهای موجود در منطقه و کشور و تحریم هایی که داریم آیا کنترل کردن ارز در طول 7 یا 8 ماه در حد 2 یا 3 درصد تلورانس چگونه است؟ می گویند کار بسیار مهم و خوبی است.

نماینده ادوار مجلس گفت: به شما و فعالان اقتصادی هم یک خبر خوب دارم و با اطلاع می گویم اگر ان شاالله اتفاق غیرمترقبه ای نیفتد تا پایان اسفند 1402 قیمت ارز خارجی حداکثر 2 تا 3 درصد بالا و پایین می شود یعنی اصلا کسی منتظر جهش 10 و 15 درصدی یا 20 درصدی نباشد و این موضوع کنترل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی باهنر از قیمت دلار تا اسفند 1402

پیش بینی باهنر از قیمت دلار تا اسفند 1402