مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 10:052023-11-19سياسي

اراده جبهه مقاومت قدرتمندتر از قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی است


رییس اداره تبلیغات اسلامی گرمی گفت: اراده و صلابت جبهه مقاومت قدرتمندتر از قدرت پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی بوده و به یقین قدس شریف پیروز میدان خواهد بود.

- ایسنا/اردبیل رییس اداره تبلیغات اسلامی گرمی گفت: اراده و صلابت جبهه مقاومت قدرتمندتر از قدرت پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی بوده و به یقین قدس شریف پیروز میدان خواهد بود.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت الاسلام حمید بهاری اظهار کرد: امروزه گستره جنایات و وحشیگری های رژیم کودک کش اسراییل غاصب به حدی است که در کشورهای دیگر نیز برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام خشم انزجار از عملکرد ددمنشانه رژیم صهیونیستی تظاهرات و راهپیمایی برپا می کنند.

رییس تبلیغات اسلامی گرمی با بیان اینکه رژیم اسراییل باید بداند که هرگونه تلاش برای مصادره حقوق مردم فلسطین با واکنش محکمی روبه رو خواهد شد، تاکید کرد: اراده مقاومت فلسطین سخت تر از قدرت رژیم صهیونیستی است و این اراده ، اشغالگران را شکست خواهد داد.

بهاری عنوان کرد: حقوق مردم فلسطین 75 سال است که زیر چکمه های رژیم نامشروع صهیونیستی له می شود و امروز صدای مظلومیت ملت فلسطین در اقصی نفاط جهان به گوش می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده جبهه مقاومت قدرتمندتر از قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی است

اراده جبهه مقاومت قدرتمندتر از قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی است