مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 16:252023-11-15سياسي

کتابداری کاری مقدس است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به این که امروز کتابداری یک کار مقدس است گفت: به برکت جمهوری اسلامی دانشگاه ها، حوزه های علمیه و کتابخانه ها توسعه های فراوانی یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت هفته کتاب در استان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی اظهارداشت: کتاب تصویر گفته هایی است که از زبان جاری می شود که اینها ترجمان اندیشه ای نویسنده است.

وی علم را ضرورت اجتناب ناپذیر در حیات انسانی دانست و افزود: جمادات و نباتات در قانونی که ما به آن طبیعت می گوییم اداره و حیوانات نیز با غریضه اداره می شود اما زندگی انسانی که یک زندگی نامحدود بوده باید با علم اداره شود.

وی با اشاره به اینکه علم پشتوانه هر گونه رشد در جامعه بشری است، یادآور شد: در احادیث آمده که علم واجب بوده چرا که همه دست یافته ها از طریق علم صورت می گیرد، لذا کتاب مقدس است اما مطلق نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه به همان اندازه ای که کتاب می تواند حامل علم باشد یک کتاب می تواند حامل جهل نیز باشد اضافه کرد: به همین دلیل وظایف متصدیان این حوزه سنگین بوده چرا که هر مطالعه ای منتج به خیر نمی شود بنابراین نظارت و بازبینی امری الزامی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابداری کاری مقدس است

کتابداری کاری مقدس است