مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-16فرهنگي

روایت وزیر ارشاد از همکاری ها با حوزه هنری، از ساخت سینما تا تولید اثر


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز 24 آبان ماه از نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین که این روزها در موزه هنرهای معاصر برپاست، بازدید کرد و پس از تماشای آثار روی دیوار رفته از 15 کشور آمریکای لاتین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین به خبرنگار روابط عمومی حوزه هنری گفت: یکی از حوزه های اصلی فعالیت دیپلماسی فرهنگی و هنری جمهوری اسلامی، منطقه آمریکای لاتین است.

اشتراکات بسیار بالا در زمینه مبارزات استعماری و ضدامپریالیستی باعث شده در این موضوع همراهی بیشتری با هنرمندان ایرانی شکل گیرد.

وی با اشاره به دو سفری که در دولت سیزدهم به امریکای لاتین داشته اظهار کرد: از نزدیک دیده ام که به شدت استقبال از موضوع مقاومت، مبارزه با استعمار و امریکا بالاست چراکه در آمریکای لاتین، استعمار کارنامه بسیار سیاهی دارد و یک نسل کشی تاریخی در اوایل قرن 16 که استعمار وارد این منطقه شده، رخ داده و همین کارنامه ننگین در دهه های اخیر هم تکرار شده و به همین دلیل جریان هنری در این زمینه در آمریکای لاتین ایجاد شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  در سخنانش به واکنش هنرمندان نسبت به وقایع بین المللی اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی هنرمندان خوبی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت وزیر ارشاد از همکاری ها با حوزه هنری، از ساخت سینما تا تولید اثر

روایت وزیر ارشاد از همکاری ها با حوزه هنری، از ساخت سینما تا تولید اثر