مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 08:052023-10-29اقتصادي

بیش از 10 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در کرمانشاه در دست اجرا است


به گفته مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه، در حال حاضر بیش از 10 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در کرمانشاه در دست اجرا است که با بهره برداری از آنها برای بیش از 135 نفر اشتغالزایی خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه، در حال حاضر بیش از 10 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در کرمانشاه در دست اجرا است که با بهره برداری از آنها برای بیش از 135 نفر اشتغالزایی خواهد شد.

محمود رشیدی اقدم در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به چهار پروژه مهم سرمایه گذاری خارجی که در کرمانشاه در دست اقدام است، گفت: یکی از این پروژه ها واحد تولید ظروف پلاستیکی اسفنجی و غیر اسفنجی است که توسط سرمایه گذار عراقی در کرمانشاه اجرا شده و اکنون بالغ بر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی سرمایه گذاری این واحد را حدود 2.

7 میلیون دلار برآورد کرد که در زمان بهره برداری برای 30 نفر اشتغالزایی خواهد داشت و افزود:هم اکنون استقرار دستگاه های خط تولید این واحد در حال انجام است و به محض دریافت پروانه بهره برداری با ظرفیت بالا تولید خواهد داشت.

به گفته مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه، این واحد صادرات محور بوده و به محض شروع تولیدات آن، صادرات نیز آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 10 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در کرمانشاه در دست اجرا است

بیش از 10 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در کرمانشاه در دست اجرا است