مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-11دانش

10 درصد شرکت های دانش بنیان در حوزه پتروشیمی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا سلطانعلی زاده، دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور امروز در نشست خبری رویدادی در حوزه پتروشیمی گفت: - دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور با بیان اینکه 9 هزارو 200 شرکت دانش بنیان در حوزه های مختلف فعالیت می کنند، گفت: 10 درصد این شرکت ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم در حوزه پتروشیمی محصول تولید می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا سلطانعلی زاده، دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور امروز در نشست خبری رویدادی در حوزه پتروشیمی گفت: امروز بالغ بر 9هزار و 200 شرکت دانش بنیان در حوزه های مختلف فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه این دانش بنیان ها در صنایع مختلف فعالیت دارند که پتروشیمی یکی از این حوزه هاست، گفت: بر اساس آمار، بیش از 10 درصد محصولات دانش بنیان به صورت مستقیم و غیر مستقیم به صنعت پتروشیمی ارتباط دارد.

دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان این حوزه بیش از 13 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده اند، ادامه داد: پتروشیمی ها می توانند برای اقتصادی کردن محصولات دانش بنیان نقش خوبی ایفا کنند، زیرا بازار بزرگی برای شرکت های بر پایه فناوری محسوب می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد شرکت های دانش بنیان در حوزه پتروشیمی هستند

10 درصد شرکت های دانش بنیان در حوزه پتروشیمی هستند