مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-11فرهنگي

بیست و یکمین جشنواره «کتاب و رسانه» فراخوان داد


فراخوان بیست و یکمین دوره جشنواره «کتاب و رسانه» از سوی دبیرخانه این جشنواره منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بیست و یکمین دوره جشنواره کتاب و رسانه در سه حوزه مطبوعات و خبرگزاری ها ، پخش رادیویی و تلویزیونی و رسانه های اجتماعی فراخوانی منتشر کرده است.

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار رسانه ای خود با موضوع کتاب و کتاب خوانی در تمامی قالب های تولید محتوا در سه حوزه مطبوعات و خبرگزاری ها ، پخش رادیویی و تلویزیونی و رسانه های اجتماعی را به این جشنواره ارسال کنند.

بر اساس این فراخوان، آثاری که از اول مهرماه 1401 تا سی و یکم شهریورماه 1402 منتشر شده باشند، در بیست و یکمین دوره جشنواره کتاب و رسانه قابل پذیرش خواهند بود و اهالی رسانه می توانند در هر محور سه اثر ارسال کنند.

  در این دوره از جشنواره کتاب و رسانه از بهترین ویترین کتابفروشی ها ، شخصیت فعال رسانه ای کتاب و ناشر فعال در استفاده از بسترهای رسانه ای در بخش جایزه ویژه تقدیر خواهد شد و به برگزیدگان در محورهای 19گانه، تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا می شود.

  علاقه مندان برای شرکت در بیست و یکمین دوره جشنواره کتاب و رسانه از بیستم آبان ماه تا پنجم آذرماه 1402 به مدت 15 روز فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی resane.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست و یکمین جشنواره «کتاب و رسانه» فراخوان داد

بیست و یکمین جشنواره «کتاب و رسانه» فراخوان داد