مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-14ورزشي

معروف ترین شخصی های ایرانی در اهواز


اهواز از آن شهرهای جنوبی و دوست داشتنی است که به خاطر هوای خنکی که در فصول سرد سال دارد ممکن است بخواهید از فلای تودی بلیط پرواز به این منطقه را برای سفر بعدی خود انتخاب کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فلای تودی، این شهر زادگاه تعدادی از شخصیت های معروف در سطح کشور بوده که شاید با برخی از آن ها آشنایی داشته باشید اما تا کنون به اینکه اصالت این افراد شناخته شده مربوط به کدام منطقه است فکر نکرده اید.

با تعدادی از شخصیت های معروف اهواز آشنا شوید اهواز به عنوان مرکز استان خوزستان و یکی از کلان شهرهای کشور شناخته می شود و شخصیت های برجسته ای را در عرصه های مختلف ادبی، ورزشی، هنری و بسیاری موارد دیگر دارد که در سطح کشور از محبوبیت و شهرت زیادی برخودار هستند.

البته اگر دوست دارید تا این شهر زیبا با مردمان خون گرم را از نزدیک ببیند و گشتی در زادگاه شخصیت های بزرگ ایرانی بزنید، کافی است به فلای تودی بروید و بلیط خود را با بهترین قیمت ها به مقصد اهواز رزرو کنید.

از همین رو، در ادامه تعدادی از افراد تاثیرگذار ایرانی که در عرصه فعالیت خود به موفقیت های بسیاری در سطح کشور دست پیدا کرده اند و به عنوان افراد مشهور اهوازی شناخته می شوند را به شما معرفی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معروف ترین شخصی های ایرانی در اهواز

معروف ترین شخصی های ایرانی در اهواز