مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-19سياسي

رونمایی از پوستر نمایشگاه معرفی دستاوردها و ظرفیت های شرکت های خلاق و دانش بنیان


در آستانه برگزاری نمایشگاه معرفی دستاوردها و ظرفیت های شرکت های خلاق و دانش بنیان پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، از پوستر این نمایشگاه رونمایی شد.

- در آستانه برگزاری نمایشگاه معرفی دستاوردها و ظرفیت های شرکت های خلاق و دانش بنیان پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، از پوستر این نمایشگاه رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، این پوستر توسط علی نورپور و با تکنیک نقاشی دیجیتال طراحی شده و در آن مولفه هایی همچون آفرینش، خلاقیت و حرکت به سمت بالا برای القای مفهوم رشد و پیشرفت استفاده شده است.

در این طرح، سفال به عنوان قدیمی ترین صنایع دستی ایران انتخاب شده و سعی شده از ایده تبدیل آب و خاک به ظرف و حجمی که با حرکت دوار و بالارونده با نقوش هندسی از ظروف موزه ایران باستان، استفاده شود.

برخی از نقش های استفاده شده در این طرح، در موزه ملی، به عنوان اولین انیمیشن ثبت شده مطرح می باشد و در سمینارهای بین المللی به آن پرداخته شده است.

از نقوش گیاه، چرخ دنده، امواج اینترنت، خطوط ارتباطی و صفر و یک نیز به صورت نمادین استفاده شده است.

گفتنی است نمایشگاه معرفی دستاوردها و ظرفیت های شرکت های خلاق و دانش بنیانِ پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی از 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر نمایشگاه معرفی دستاوردها و ظرفیت های شرکت های خلاق و دانش بنیان

رونمایی از پوستر نمایشگاه معرفی دستاوردها و ظرفیت های شرکت های خلاق و دانش بنیان